خط مشی کیفی
  • حمایت از بخش تضمین كیفیت در جهت آشكارسازی عدم انطباق‌ها و رفع مغایرت‌ها
  • بررسی و درك نیاز ضمنی و بیان شده مشتریان و توجه به كیفیت در راستای افزایش رضایت آنها
  • اصلاح ساختار نیروی انسانی و ارتقای دانش فنی و توانمندی كاركنان و درك نیازهای آموزش آنها
  • استقرار و ارتقای نظام كیفیت درسطح شركت منطبق با خواسته‌ها و نیازمندی‌های نظام مدیریتی هماهنگ
  • ضرورت مطالعه، بررسی و اقدام در راستای به روز آوری تجهیزات، كارگاه‌ها و ماشین آلات در جهت استقرار نظام بهبود مستمر